מערוץ 2 לבית המשפט: אורן חזן תובע את עמית סגל

    "מעורבותו של התובע כגורם מרכזי בשורה של אירועים ופרשות בעלות הקשרים שליליים שומטת כל בסיס מתחת לטענת 'השם הטוב' שלו"
    ישראל פריי 3 Comment on מערוץ 2 לבית המשפט: אורן חזן תובע את עמית סגל

    תחקירו של עמית סגל בחדשות 2 על מעלליו – לכאורה – של ח"כ חזן, נתנו את יריית הפתיחה לחבטות התדמיתיות שספג הח"כ הססגוני, עד כדי השפל בו מתייחסים היום בפוליטיקה, בתקשורת ובחלקים נרחבים מהציבור • היום, דיון ראשון בתביעת חזן את סגל

    "מעורבותו של התובע כגורם מרכזי בשורה של אירועים ופרשות בעלות הקשרים שליליים שומטת כל בסיס מתחת לטענת 'השם הטוב' שלו"
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הפגיעה התדמיתית הקשה בח"כ אורן חזן החלה לאחר פרסום על הסתבכויותיו לכאורה בבורגס, על כך אין חולק. מאז הפרסום של עמית סגל בערוץ 2, הודח חזן מניהול ישיבות הכנסת והפך להיות אחד מחברי הכנסת "הצבעוניים" ביותר במשכן.

    ח"כ חזן הגיש כבר לפני כחצי שנה תביעת דיבה נגד עמית סגל על סך מיליון שקלים, והבוקר נערך הדיון הראשון בבית המשפט השלום בת"א.

    בית המשפט, כנראה רצה להרחיק את תפוח האדמה הלוהט מבין ידיו, ונעשה ניסיון ע"י השופט עזריה אלקלעי, להביא לפשרה בין הצדדים במסגרת הליך גישור.

    אולם, הניסיון הראשוני נדחה בטענה כי אין מי שיממן זאת. בעוד שח"כ אורן חזן טען כי אין בידיו הממון הנדרש לממן את עלויות הגישור, שצפויות להסתכם בעשרות אלפי שקלים לכל הפחות, וערוץ 2 סירבו לשאת בכל הוצאות הגישור, וזאת למרות הניסיון של השופט אלקלעי לשכנעם לעשות כן.

    כעת החל השלב המשפטי, שעל פי הניסיון, צפוי להמשך זמן ממושך, ולא מן הנמנע כי רק לאחר מספר שנים תבוא ההחלטה הגורלית למי מהצדדים.

    כזכור, בכתב ההגנה שת עמית סגל נכתב כי "הטענות שפורסמו בכתבת התחקיר על התובע היו טענות אמת בעלות עניין ציבורי רב, שנבדקו ופורסמו בהתאם לסטנדרטים מקצועיים של עיתונאות אחראית", וכי "מעורבותו של התובע כגורם מרכזי בשורה של אירועים ופרשות בעלות הקשרים שליליים שומטת כל בסיס מתחת לטענת 'השם הטוב' שלו".



    3 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      ללא ספק סיפור השנה

    2. 1

      שאף אחד לא ירחם על אורן חזן ,הוא חי מסיכסוכים, הוא אוהב את זה
      מגיע לו קצת!!!!!!